Książka
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Żyminkowska Katarzyna, Wiechoczek Joanna, Kieżel Małgorzata, Żyminkowski Tomasz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Cena: 69.00 zł
64.17 zł brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 64.17 zł
Koszty dostawy:
- Odbiór osobisty w wybranej poniżej księgarni stacjonarnej 0.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 10.00 zł brutto
- Kurier DPD 15.00 zł brutto
- Poczta Polska 18.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.
Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów.
Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.
Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów.
Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.
- Autorzy
- Żyminkowska Katarzyna, Wiechoczek Joanna, Kieżel Małgorzata, Żyminkowski Tomasz
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- ISBN
- 9788301204563
- Rok wydania
- 2019
- Liczba stron
- 182
- Oprawa
- Miękka
- Format
- 16.5x23.5cm
- Ciężar
- 0.29 kg
- Typ publikacji
- Książka
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt