Dodano produkt do koszyka

Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów

Książka

Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów

Żyminkowska Katarzyna, Wiechoczek Joanna, Kieżel Małgorzata, Żyminkowski Tomasz

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Cena: 69.00 zł 64.17 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 64.17 zł

Koszty dostawy:
  • Odbiór osobisty w wybranej poniżej księgarni stacjonarnej 0.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 10.00 zł brutto
  • Kurier DPD 15.00 zł brutto
  • Poczta Polska 18.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.
Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów.

Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.

Autorzy
Żyminkowska Katarzyna, Wiechoczek Joanna, Kieżel Małgorzata, Żyminkowski Tomasz
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN
9788301204563
Rok wydania
2019
Liczba stron
182
Oprawa
Miękka
Format
16.5x23.5cm
Ciężar
0.29 kg
Typ publikacji
Książka
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

CAFE KSIĘGARNIA TAJNE KOMPLETY
Przejście Garncarskie 2
Wrocław 50-107
(71) 714-23-80 pn-sb: 11.00-20.00 nd: 12.00-18.00
tajnekomplety@fundacja-karpowicz.org