ebook
Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji
Rafał Tyszkiewicz
Wydawca: Placet
Cena: 42.00 zł
38.00 zł brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 38.00 zł
Format:
Koszty dostawy:
- Wysyłka na e-mail 0.00 zł brutto
Opis produktu
Partnerskie relacje z interesariuszami, ze względu na obecną rzeczywistość funkcjonowania przedsiębiorstw, mogą stanowić swego rodzaju antidotum na niepewność i burzliwość zglobalizowanego otoczenia zewnętrznego. W tym kontekście mogą one być stosowane jako podstawowy czynnik prze-wagi konkurencyjnej. W konsekwencji polityka rozwoju organizacji dotycząca relacji z interesariuszami nie jest topieniem pieniędzy w enigmatycznych i niecelowych inicjatywach ani też przejściową modą czy utrudnieniem prowadzenia działalności gospodarczej, lecz strategią kształtowania partnerstwa długoterminowego. Bliskie relacje handlowe nie są jednak możliwe bez zaangażowania obydwu stron. Ważna w kształtowaniu relacji z interesariuszami jest wiedza na temat budowania z nimi relacji partnerskich. Poznanie czynników kształtujących zachowania interesariuszy wydaje się być istotne dla efektywnego rozwoju partnerstwa między organizacjami. Wskazuje to na potrzebę zarządzania relacjami z interesariuszami, którego celem jest uproszczenie i podwyższenie efektywności tych stosunków. Zarządzanie relacjami z interesariuszami jest często powiązane z automatyzacją procedur zamawiania i rozliczania zamówień, oceną jakości dostawców i do wymiany z nimi informacji . Jest to zbiór aplikacji informatycznych umożliwiających przedsiębiorstwom bardziej wszechstronny wgląd w dane o interesariuszach i realizowanych przez nich operacjach
- Tytuł
- Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji
- Autor
- Rafał Tyszkiewicz
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Placet
- ISBN
- 978-83-7488-194-4
- Rok wydania
- 2017 Warszawa
- Wydanie
- 1
- Liczba stron
- 290
- Format
Cechy produktu
Dane ogólne
- Format pliku
- ebook
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt