Książka
The New Luxury
Wydawca: Gestalten
Cena: 184.00 zł
171.12 zł brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 171.12 zł
Koszty dostawy:
- Odbiór osobisty w wybranej poniżej księgarni stacjonarnej 0.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 10.00 zł brutto
- Kurier DPD 15.00 zł brutto
- Poczta Polska 18.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
The New Luxury provides the foundational knowledge for brands, consumers, and curious minds to learn about the changing face of the luxury market. This is the story of how culture and commodity intertwined to redefine consumer values in the 21st century. Featuring new interviews with industry leaders including Kim Jones, Hiroshi Fujiwara, and Yoon, case studies of the most important brands of the new luxury era, and a preface by Alexandre Arnault of RIMOWA and LVMH scion.
- Podtytuł
- Highsnobiety: Defining the Aspirational in the Age of Hype
- Język
- angielski
- Wydawnictwo
- Gestalten
- ISBN
- 9783899559835
- Rok wydania
- 2019
- Liczba stron
- 320
- Oprawa
- Twarda
- Format
- 22.0x29.0cm
- Ciężar
- 1.94 kg
- Typ publikacji
- Książka
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt