Dodano produkt do koszyka

Tajemne sygnały Znaki i kody

Akcesoria

Tajemne sygnały Znaki i kody

Wydawca: EI System

Cena: 990.00 zł 920.70 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 920.70 zł

Koszty dostawy:
  • Odbiór osobisty w wybranej poniżej księgarni stacjonarnej 0.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 12.00 zł brutto
  • Kurier DPD 20.00 zł brutto
  • Poczta Polska 22.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Trzecia część serii „Programowanie w ruchu” przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 7 do 8 lat. Zestaw obejmuje zgrupowane w ośmiu tematach zdania, które koncentrują się na samodzielnym budowaniu prostych kodów znakowych. Pretekstem do budowania kodów będą scenariusze i sytuacje takie jak kierowanie postacią przy pomocy trzech kolorów kwiatów wystawianych w umownym oknie, albo zapalanie (biały kartonik) lub gaszenie (czarny kartonik) umownej lampy w oknach wieży księżniczki widzianych przez zmierzającego w jej kierunku rycerza. W taki sposób dzieci nie tylko zapoznają się z samym kodem sygnałowym, ale też będą miały okazję samodzielnie budować i wypróbować skuteczność różnych języków sygnałowych, a nawet sprawdzić działania kodu dwójkowego – choć oczywiście nieświadomie i bez używania wymienionych pojęć.

Każdy z ośmiu tematów realizowany jest przez:

ćwiczenie praktyczne obywające się w realnej przestrzeni klasy
dwie tury zabaw klasowych z wykorzystaniem wielkowymiarowej gry na dywaniku klasowym
co najmniej dwie karty pracy z prostymi zadaniami
ćwiczenie ruchowe z kodowaniem czynności
ćwiczenie interaktywne przy tablicy multimedialnej

Każda z części zawiera komplet materiałów dla całej klasy:

Elementy kartonowe:
36 elementów kartonowych do budowania labiryntów i zadań. Elementy te są dwustronne – w pierwszych czterech tematach czarodziej wędruje przez las, w kolejnych czterech labirynt z żywopłotu,
48 mniejszych kartoników do zapisywania i planowania drogi krasnala (z tyłu mają oznaczenia kolorystyczne wykorzystywane w innych ćwiczeniach),
48 mniejszych okrągłych kartoników z jednej strony czarnych z drugiej białych, używanych do kodowania dwójkowego.
Elementy motywujące:
25 kart postępów z miejscem na wpisanie imienia i nazwiska ucznia i miejscami na osiem naklejek-nagród,
8 zestawów naklejek do pojedynczego tematu każdy,
25 certyfikatów zakończenia etapu krasnala.
8 zestawów po 25 kart pracy.
Poradnik metodyczny – podzielony jest na 8 tematów i zawiera około 40 scenariuszy prowadzenia zajęć. Każdy z tematów może być realizowany przez ćwiczenia (często w formie zabaw lub gier) należące do następujących typów:
ćwiczenie praktyczne obywające się w realnej przestrzeni klasy,
zabawy na dywanie z wykorzystaniem wielkowymiarowej gry,
karty pracy (stanowiące zwykle dodatek lub wstęp do zabaw na dywaniku),
zabawy ruchowe z kodowaniem czynności,
ćwiczenie z wykorzystaniem tablicy multimedialnej i maty interaktywnej,
zakończenie tematu i naklejenie naklejek na karty postępów.
Ćwiczenia w ramach każdego z ośmiu tematów są ze sobą wzajemnie powiązane, ale nie trzeba ich wykonywać w jednym ciągu – mogą być realizowane z przerwami. Niemniej zalecamy zachowanie podanej kolejności.
Oprogramowanie multimedialne, do pobrania ze strony programowanie-w-ruchu.pl
Przy zakupie zestawu (złożonego z czterech części Programowanie w ruchu) dołączona jest mata interaktywna do wydawania instrukcji ruchu kraba przy pomocy nóg.

Język
polski
Wydawnictwo
EI System
Rok wydania
2017
Oprawa
Pudełko kartonowe
Format
34.0x26.0cm
Ciężar
7.07 kg
Typ publikacji
Akcesoria
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

CAFE KSIĘGARNIA TAJNE KOMPLETY
Przejście Garncarskie 2
Wrocław 50-107
(71) 714-23-80 pn-sb: 11.00-20.00 nd: 12.00-18.00
tajnekomplety@fundacja-karpowicz.org