Dodano produkt do koszyka

Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne, t. 28

eprasa

Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne, t. 28

Wydawca: Uniwersytet Jana Kochanowskiego

Cena: 16.60 zł 13.00 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 13.00 zł

Format:
Koszty dostawy:
  • Wysyłka na e-mail 0.00 zł brutto
Opis produktu
Oddany do rąk czytelników tom niniejszego czasopisma zawiera artykuły o zróżnicowanej tematyce pedagogicznej. W części pierwszej czasopisma zawarto artykuły z zakresu historii i wychowania dzieci i młodzieży. Kolejne części to badania i komunikaty, recenzje, sprawozdania i opinie.

Tytuł
Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne, t. 28
Języki
angielski, polski
Wydawnictwo
Uniwersytet Jana Kochanowskiego
Rok wydania
2016
Liczba stron
212
Format
pdf
Spis treści
SPIS TREŚCI
ARTYKUŁY I ROZPRAWY
WITOLD STARNAWSKI, Paradygmat humanistyczny w pedagogice, s. 11
MARIUSZ SZTABA, Wzory osobowe w procesie wychowania w refleksji Karola Wojtyły – św. Jana Pawła II, s. 25
BARBARA GRABOWSKA, Na drodze ku zbliżeniu większości i mniejszości – szkoły z polskim językiem nauczania na Białorusi, Ukrainie i w Republice Czeskiej, s. 47
MAGDALENA GAJDEROWICZ, Rola wychowawców, pedagogów i nauczycieli w przekazie prawdy historycznej o niemieckich obozach koncentracyjnych w Polsce, s. 61
BARBARA KALINOWSKA-WITEK, Redaktorki wybranych czasopism kobiecych Królestwa Polskiego drugiej połowy XIX wieku – o potrzebie edukacji kobiet i ich roli w życiu społecznym, s. 71
WANDA MATRAS-MASTALERZ, Biblioterapia w procesie umacniania zdrowia psychicznego i fizycznego czytelników, s. 91
BADANIA I KOMUNIKATY
MONIKA CHODYNA-SANTUS, The influence of the personal reflection of the researcher on the choice of the scientific paradigm and the research method. Doubts, reflections, quests of the aspiring researcher, s. 121
ANNA SEREDYŃSKA, Znaczenie twórczości w poziomie zaangażowania nauczycieli akademickich w pracę grupy psychodynamicznej superwizji koleżeńskiej, s. 129
AGNIESZKA SZEWCZYK, Uczeń twórczy w wyobrażeniach studentów konformistów i nonkonformistów, s. 151
LIDIA PASICH, Konkurs języka polskiego jako forma pracy z uczniami zdolnymi, s. 165
MAŁGORZATA KUŚPIT, BARBARA WOJTANOWSKA-JANUSZ, Trema a style radzenia sobie ze stresem uczniów szkół muzycznych, s. 181
KATARZYNA JAKUBCZYK, Skills of students finishing the first stage of learning of mathematical modelling, s. 207
PAULINA JANDAŁA, Daily experiences of transnational families and their children (based on the research conducted in the UK and Poland), s. 215
RECENZJE, SPRAWOZDANIA I OPINIE
Ewa Kula, Marzena Pękowska, Polityczno-oświatowy wymiar edukacji ustawicznej w szkolnictwie wyższym. Podręcznik akademicki, Wydawnictwo UJK, Kielce 2015, ss. 90 – KAMILA PYTOWSKA, s. 225
Sprawozdanie z 14. Międzynarodowej Konferencji „Lifelong Learning. Continuous Education for Sustainable Development”, 3–5 czerwca 2016. St. Petersburg, Rosja – HALINA KRÓL, s. 229
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • eprasa
  •  
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

CAFE KSIĘGARNIA TAJNE KOMPLETY
Przejście Garncarskie 2
Wrocław 50-107
(71) 714-23-80 pn-sb: 11.00-20.00 nd: 12.00-18.00
tajnekomplety@fundacja-karpowicz.org