Dodano produkt do koszyka

Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne”, t. 24

eprasa

Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne”, t. 24

Wydawca: Uniwersytet Jana Kochanowskiego

Cena: 25.83 zł 20.00 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 20.00 zł

Format:
Koszty dostawy:
  • Wysyłka na e-mail 0.00 zł brutto
Opis produktu
Prezentowany tom czasopisma zawiera artykuły o zróżnicowanej tematyce pedagogicznej. W części pierwszej zamieszczone zostały artykuły i rozprawy traktujące m.in. o kompetencjach i zadaniach nauczycieli języka obcego w kształceniu integracyjnym i roli nauczyciela w procesie inkluzji społecznej. W dalszej części pracy zawarto badania i komunikaty traktujące m.in. o młodzieży niedostosowanej społecznie na świętokrzyskim rynku pracy, stylach nauczania oraz sposobach przyswajania wiedzy szkolnej uczniów klas początkowych, nauczaniu języka angielskiego w przedszkolach oraz muzycznych zainteresowaniach młodzieży. Na końcu książki znajdują się recenzje, sprawozdania i opinie.

Tytuł
Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne”, t. 24
Języki
angielski, polski, rosyjski
Wydawnictwo
Uniwersytet Jana Kochanowskiego
Rok wydania
2014 Kielce
Wydanie
1
Liczba stron
482
Format
pdf
Spis treści
Spis treści
Contents 7
ARTYKUŁY I ROZPRAWY
KS. MARIUSZ SZTABA, Źródło i przyczyny współczesnego, wielopostaciowego kryzysu społecznego 11
DANUTA KRZEŚNIAK-FIRLEJ, WALDEMAR FIRLEJ, Komisja Edukacji Narodowej (1773–1794) – w 240. rocznicę utworzenia KEN 39
IZABELA JAROS, ANNA WILECZEK, Digital words… Harnessing technology to develop literacy skills in early education of children (on the example of the Polish language) 67
WERONA KRÓL-GIERAT, Zadania i kompetencje nauczyciela języka obcego w kształceniu integracyjnym: model sylwetki idealnej w ujęciu SPE-dydaktyczo pedeutologicznym 77
ANNA HAJDUKIEWICZ, Therapy model of supporting social performance of children with developmental deficiencies 91
ANA KAMINSKA, Ewaluacja jako element organizacji uczącej się 101
MACIEJ KOŁODZIEJSKI, Nauczyciel jako refleksyjny i krytyczny badacz w perspektywie procesów autoewaluacyjnych 115
WANDA DRÓŻKA, Rola nauczyciela w procesie inkluzji społecznej. Wyzwania, szanse, bariery 133
JUSTYNA DOBROŁOWICZ, Dyskurs militarny o szkole. Polska edukacja na łamach opiniotwórczych tygodników 157
RENATA WOJCIECHOWSKA, Bobomigi wykładowe. Analiza procesu komunikacji podczas wykładu 175
JOANNA GJORGIEVSKA, Macedoński system edukacyjny – struktura i kluczowe obszary zmian 189
ALINA SBRUIEVA, Transformation of the Academic Culture of European University in the Context of the Risk Society 215
BADANIA I KOMUNIKATY
RENATA MISZCZUK, Młodzież niedostosowana społecznie na świętokrzyskim rynku pracy 231
MAŁGORZATA WOLSKA-DŁUGOSZ, Bezrobocie absolwentów szkół wyższych i sposoby ich aktywizacji zawodowej na przykładzie Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach 245
PRZEMYSŁAWA NOWAK, EDYTA HIŃCZA, Wykorzystanie idei coachingu kariery w doradztwie zawodowym 271
ARKADIUSZ URBANEK, Disturbed relations with adults as a key factor in socially harmful behaviours. On the basis of current criminals’ experiences 287
KATARZYNA POTACZAŁA-PERZ, MONIKA WOJTKOWIAK, Między poradnictwem a mediacją w aspekcie działalności schronisk dla nieletnich  309
MAŁGORZATA PRZYBYSZ-ZAREMBA, PAULINA JAKUBOWICZ, Style nauczania oraz sposoby przyswajania wiedzy szkolnej przez uczniów klas początkowych – ustalenia i propozycje 325
ALICJA LEIX, ADRIANA WIEGEROVA, Język angielski w przedszkolach: dylematy psychologiczne i pedagogiczne 345
FRANK JAMET, JEAN BARATGIN, DARYA FILATOVA, Global warming and the rise of the sea level: a study of intellectual development in preadolescents and adolescents from 11 to 15 years old 357
JOANNA LEEK, An ounce of prevention is worth a pound of cure. Reducing Early School Leaving in Slovakia 377
JAN KALENDA, DAVID SURÝ, How much internship? Requirements for specific vocational learning in the Czech Republic 387
ILONA KOČVAROVÁ, JANA MAJERČÍKOVÁ, Oczekiwania studentów od opiekuna pracy dyplomowej w warunkach czeskiego uniwersytetu 401
ELENA KOZLOVA, Структурные составляющие инновационной культуры будущего педагога 421
PAWEŁ TRZOS, Od poznawania do rozumienia muzyki. O społeczno edukacyjnych aspektach badań rozwoju audiacyjnego dziecka 441
EWA PARKITA, Muzyczne upodobania współczesnej młodzieży 459
RECENZJE, SPRAWOZDANIA I OPINIE
Joanna Łukasiewicz-Wieleba, Alicja Baum: Rodzicielskie sposoby rozpoznawania i rozwijania zainteresowań i zdolności, Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, Warszawa 2013 – JAN GIZA 477
Recenzja opracowania pt. Afirmacja czy kontestacja? Dylemat społeczeństwa kapitalistycznego w kryzysie, red. Zbigniew Galor, Radomir Miński, Piotr Sałustowicz, Societas Pars Mundi Publishing, Bielefeld, Warszawa 2014, ss. 353 – PAULINA FORMA 485
Sprawozdanie z konferencji „Wyzwania rynku edukacyjnego wobec rynku pracy. Wymiary lokalne, regionalne i ponadregionalne” (9–10.10.2014, Wrocław) – MICHAŁ DOBROŁOWICZ 489
Wokół problemów zagrożonego człowieczeństwa – DR KATARZYNA BIAŁOBRZESKA, DR CEZARY KURKOWSKI 493
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • eprasa
  •  
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

CAFE KSIĘGARNIA TAJNE KOMPLETY
Przejście Garncarskie 2
Wrocław 50-107
(71) 714-23-80 pn-sb: 11.00-20.00 nd: 12.00-18.00
tajnekomplety@fundacja-karpowicz.org