Dodano produkt do koszyka

Social media w banku spółdzielczym Jak prowadzić komunikację i pozyskiwać klientów? Praktyczny poradnik

ebook

Social media w banku spółdzielczym Jak prowadzić komunikację i pozyskiwać klientów? Praktyczny poradnik

Grzegorz Marciniak

Wydawca: Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji

Cena: 27.30 zł 20.00 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 20.00 zł

Format:

Pobierz fragment

Koszty dostawy:
  • Wysyłka na e-mail 0.00 zł brutto
Opis produktu
Jest to publikacja przede wszystkim dla osób, które w swoich bankach spółdzielczych odpowiadają za kształtowanie działań marketingowych. Jednak nie tylko. Informacje tutaj zawarte przydadzą się również osobom zajmującym stanowiska wyższego stopnia. Wszystko po to, aby przy potencjalnych rozmowach z firmami zewnętrznymi wiedzieć, na co zwrócić uwagę podczas kształtowania strategii obecności w Internecie. W tej publikacji wszystko usystematyzujemy. Przedstawię podstawowe dane, które potwierdzą konieczność zainwestowania w reklamę w social media. Pokażę również, jak krok po kroku rozpocząć promocję banku spółdzielczego na Facebooku. Nie zabraknie także wzmianki na temat innych platform społecznościowych, z których w dalszej perspektywie warto skorzystać.

Tytuł
Social media w banku spółdzielczym Jak prowadzić komunikację i pozyskiwać klientów? Praktyczny poradnik
Autor
Grzegorz Marciniak
Język
polski
Wydawnictwo
Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji
ISBN
978-83-948517-7-4
Rok wydania
2020
Liczba stron
28
Format
pdf
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Cena: 49.00 zł 42.00 zł
Do koszyka
Cena: 25.00 zł 19.00 zł
Do koszyka
Cena: 44.40 zł 35.00 zł
Do koszyka
Cena: 5.00 zł 4.00 zł
Do koszyka
Kontakt

CAFE KSIĘGARNIA TAJNE KOMPLETY
Przejście Garncarskie 2
Wrocław 50-107
(71) 714-23-80 pn-sb: 11.00-20.00 nd: 12.00-18.00
tajnekomplety@fundacja-karpowicz.org