ebook
Social media w banku spółdzielczym Jak prowadzić komunikację i pozyskiwać klientów? Praktyczny poradnik
Grzegorz Marciniak
Wydawca: Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji
Cena: 27.30 zł
20.00 zł brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 20.00 zł
Format:
Pobierz fragment
Koszty dostawy:
- Wysyłka na e-mail 0.00 zł brutto
Opis produktu
Jest to publikacja przede wszystkim dla osób, które w swoich bankach spółdzielczych odpowiadają za kształtowanie działań marketingowych. Jednak nie tylko. Informacje tutaj zawarte przydadzą się również osobom zajmującym stanowiska wyższego stopnia. Wszystko po to, aby przy potencjalnych rozmowach z firmami zewnętrznymi wiedzieć, na co zwrócić uwagę podczas kształtowania strategii obecności w Internecie. W tej publikacji wszystko usystematyzujemy. Przedstawię podstawowe dane, które potwierdzą konieczność zainwestowania w reklamę w social media. Pokażę również, jak krok po kroku rozpocząć promocję banku spółdzielczego na Facebooku. Nie zabraknie także wzmianki na temat innych platform społecznościowych, z których w dalszej perspektywie warto skorzystać.
- Tytuł
- Social media w banku spółdzielczym Jak prowadzić komunikację i pozyskiwać klientów? Praktyczny poradnik
- Autor
- Grzegorz Marciniak
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji
- ISBN
- 978-83-948517-7-4
- Rok wydania
- 2020
- Liczba stron
- 28
- Format
Cechy produktu
Dane ogólne
- Format pliku
- ebook
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt