Dodano produkt do koszyka

Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących

ebook

Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących

Casey Hardman

Wydawca: Promise

Cena: 98.70 zł 71.00 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 71.00 zł

Format:

Pobierz fragment

Koszty dostawy:
  • Wysyłka na e-mail 0.00 zł brutto
Opis produktu
Książka jest przeznaczona dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, języka programowania C# oraz sztuki programowania zorientowanego obiektowo. Nowe pojęcia są nie tylko wyjaśniane, ale też dokładnie demonstrowane.
Zaczynając od wprowadzenia do Unity, dowiemy się wiele o scenach, elementach GameObject, prefabrykatach, składnikach i stosowaniu różnych okien do interakcji z tym silnikiem gier. Następnie zagłębimy się w podstawy programowania, zajmując się regułami składni, formatowaniem, metodami, zmiennymi, obiektami i typami, klasami oraz dziedziczeniem podczas samodzielnego pisania i testowania kodu. Później wyjaśnimy, jak udostępniać dane skryptów w oknie Inspector oraz podstawy systemu serializacji w Unity.
Następnie książka poprowadzi nas przez proces planowania i rozwijania projektów prostych gier opracowanych w taki sposób, aby ćwiczyć pojęcia związane z programowaniem, a odkładać na bok mniej istotne sprawy, co pozwoli skupić się przede wszystkim na implementowaniu mechanizmów gier. W przykładowych projektach nauczymy się obsługi urządzeń wejściowych, używania w grze sztywnych obiektów podlegających prawom fizyki, kolizji między obiektami, wykorzystania kamer, tworzenia obiektów z prefabrykatów, ładowania scen, projektowania i kodowania interfejsu użytkownika itd.
Na koniec uzyskamy solidne podstawy programowania, które utorują drogę do zrozumienia podstawowej składni C# i podstaw programowania zorientowanego obiektowo, żeby wiedzieć nie tylko co pisać, ale dlaczego i jak to naprawdę działa. Programowanie gier przy użyciu Unity i C# pomoże nam dobrze poznać silnik gier Unity i jego dokumentację oraz pokaże, jak niezależnie szukać dalszych informacji na temat nieporuszonych tutaj pojęć i wyzwań.
Dzięki tej książce będziemy mogli:
• Zrozumieć podstawy programowania zorientowanego obiektowo, w tym zagadnienia szczególnie związane z grami.
• Wykorzystać podstawowe i średnio zaawansowane możliwości języka programowania C# i jego składni.
• Zapoznać się ze wszystkimi głównymi typami składników silnika gier Unity: kolizjami i sztywnymi obiektami, światłami, kamerami, skryptami, itd.
• Wykorzystać podstawową znajomość silnika gier Unity i jego funkcji do równoważenia mechanizmów rozgrywki, aby zapewniać ciekawe wrażenia w grach.

Tytuł
Programowanie gier przy użyciu Unity i C#
Podtytuł
Podręcznik dla całkiem początkujących
Autor
Casey Hardman
Język
polski
Wydawnictwo
Promise
ISBN
978-83-7541-436-3
Rok wydania
2021 Warszawa
Liczba stron
612
Format
pdf
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

CAFE KSIĘGARNIA TAJNE KOMPLETY
Przejście Garncarskie 2
Wrocław 50-107
(71) 714-23-80 pn-sb: 11.00-20.00 nd: 12.00-18.00
tajnekomplety@fundacja-karpowicz.org