Dodano produkt do koszyka

Programowanie gier

Książka

Programowanie gier

Nystrom Robert

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Cena: 99.00 zł 92.07 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 92.07 zł

Koszty dostawy:
  • Odbiór osobisty w wybranej poniżej księgarni stacjonarnej 0.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 10.00 zł brutto
  • Kurier DPD 15.00 zł brutto
  • Poczta Polska 18.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Największym wyzwaniem dla wielu programistów jest ukończenie pracy nad grą.
Większość projektów nie dobiega końca, gdyż ich autorzy są przytłoczeni złożonością i poziomem skomplikowania kodu.
Książka Programowanie gier. Wzorce rozwiązuje ten problem. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu, autor zebrał sprawdzone wzorce projektowania gier, aby zoptymalizować proces ich tworzenia. Zostały one zorganizowane jako niezależne przepisy, dzięki czemu możesz wybrać tylko te wzorce, których potrzebujesz w swojej pracy.
Omówione wzorce mają sprawić, że kod będzie czystszy, łatwiejszy do zrozumienia i szybszy.
Powstało już wiele książek o programowaniu gier. Dlaczego miałabyś przeczytać właśnie tę?
Nie jest to kolejna książka, która skupia się wyłącznie na wąskich, technicznych zagadnieniach. Nie jest to też publikacja, która próbuje objąć swoim zakresem wszystkie najróżniejsze elementy konkretnego silnika gry, prowadząc do tego, że będziesz w stanie tworzyć gry tylko w tym konkretnym środowisku. Zamiast tego, dostaniesz zestaw szczegółowo dopracowanych, najlepszych wzorców, wyselekcjonowanych przez doświadczonego programistę gier, który pracował m.in. nad takimi hitami jak seria gier Madden. Wszystko to, abyś mógł poświęcić swój czas na tworzenie nowych rzeczy, a nie na wymyślanie na nowo tego, co już istnieje.
Książka jest podzielona na trzy duże części. Pierwsza stanowi wprowadzenie i nadaje ogólne ramy całej pracy. Część druga omawia kilka klasycznych i uniwersalnych wzorców programowania. W każdym rozdziale autor wypróbowuje jeden z nich i omawia jego zastosowanie w programowaniu gier. Trzecia, ostatnia część to gwóźdź programu. Przedstawia ona trzynaście wzorców projektowych niezbędnych w procesie programowania gier.

Tytuł oryginalny
Game Programming Patterns
Podtytuł
Wzorce
Autor
Nystrom Robert
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Tłumaczenie
Feinrich Wojciech, Dąbkowsaka-Kowalik Małgorzata, Sikorski Witold
ISBN
9788301210373
Rok wydania
2020
Wydanie
1
Liczba stron
346
Oprawa
Miękka
Format
20.5x24.5cm
Ciężar
0.74 kg
Typ publikacji
Książka
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Cena: 59.00 zł 54.87 zł
Do koszyka
Cena: 64.00 zł 59.52 zł
Do koszyka
Cena: 69.00 zł 64.17 zł
Do koszyka
Cena: 29.90 zł 27.81 zł
Do koszyka
Kontakt

CAFE KSIĘGARNIA TAJNE KOMPLETY
Przejście Garncarskie 2
Wrocław 50-107
(71) 714-23-80 pn-sb: 11.00-20.00 nd: 12.00-18.00
tajnekomplety@fundacja-karpowicz.org