Książka
Program lojalnościowy
Chrąchol-Barczyk Urszula
Wydawca: edu-Libri
Cena: 49.00 zł
45.57 zł brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 45.57 zł
Koszty dostawy:
- Odbiór osobisty w wybranej poniżej księgarni stacjonarnej 0.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 10.00 zł brutto
- Kurier DPD 15.00 zł brutto
- Poczta Polska 18.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.
- Podtytuł
- Od zbierania punktów do grywalizacji
- Autor
- Chrąchol-Barczyk Urszula
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- edu-Libri
- ISBN
- 9788365648853
- Rok wydania
- 2020
- Wydanie
- 1
- Liczba stron
- 120
- Oprawa
- Miękka
- Format
- 16.5x23.5cm
- Ciężar
- 0.21 kg
- Typ publikacji
- Książka
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt