Dodano produkt do koszyka

Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji

ebook

Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji

Mirosława Pluta-Olearnik

Wydawca: PWE

Cena: 53.90 zł 45.00 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 45.00 zł

Format:
Koszty dostawy:
  • Wysyłka na e-mail 0.00 zł brutto
Opis produktu
Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki.
Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz określenie warunków kształtowania skutecznych działań marketingowych
na międzynarodowym rynku usług.

Prezentowana publikacja porządkuje i formuje podbudowę teoretyczną dla działalności podmiotów usługowych
na rynku międzynarodowym, a jednocześnie przynosi garść praktycznych uwag, ocen i rekomendacji dla przedsiębiorstw aspirujących do profesjonalnego uczestnictwa w międzynarodowym rynku usług.

Tytuł
Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji
Autor
Mirosława Pluta-Olearnik
Wydawnictwo
PWE
ISBN
978-83-208-2555-8
Rok wydania
2023 Warszawa
Liczba stron
208
Format
pdf
Spis treści
Wstęp

Rozdział 1. Uwarunkowania i tendencje rozwoju sektora usług na przełomie XX i XXI wieku
1.1. Proces serwicyzacji gospodarki
1.2. Globalizacja gospodarki a rozwój usług
1.3. Innowacyjność technologiczna i organizacyjna w sektorze usług
1.4. Tendencje rozwoju konsumpcji usług
1.5. Rola marketingu w działalności rynkowej podmiotów usługowych

Rozdział 2. Ekonomiczne i marketingowe czynniki internacjonalizacji usług
2.1. Proces internacjonalizacji — przegląd i systematyzacja pojęć
2.2. Usługi jako przedmiot obrotu na rynku międzynarodowym
2.3. Uwarunkowania i czynniki internacjonalizacji usług
2.4. Modele internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw usługowych
2.5. Internacjonalizacja a strategie rozwoju przedsiębiorstw usługowych
2.6. Orientacja międzynarodowa przedsiębiorstwa usługowego a jego strategia marketingowa

Rozdział 3. Zachowania przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji
3.1. Zachowania polskich przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji — podejście badawcze
3.2. Czynniki kształtujące zachowania przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji
3.3. Formy aktywności rynkowej przedsiębiorstw usługowych w otoczeniu międzynarodowym
3.4. Bariery rozwoju aktywności rynkowej przedsiębiorstw usługowych za granicą
3.5. Osiągnięte efekty działalności przedsiębiorstw usługowych na rynkach zagranicznych

Rozdział 4. Marketing przedsiębiorstw usługowych wobec perspektyw internacjonalizacji
4.1. Perspektywy internacjonalizacji usług — podejście badawcze
4.2. Uwarunkowania rozwoju internacjonalizacji przedsiębiorstw usługowych
4.3. Rozwój form sprzedaży usług na rynku międzynarodowym
4.4. Strategie produktowe przedsiębiorstw usługowych na rynku międzynarodowym
4.5. Skuteczna komunikacja marketingowa w usługach na rynku międzynarodowym
4.6. Marketing w procesie internacjonalizacji podmiotów usługowych — uogólnienia i rekomendacje

Zakończenie

Bibliografia
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

CAFE KSIĘGARNIA TAJNE KOMPLETY
Przejście Garncarskie 2
Wrocław 50-107
(71) 714-23-80 pn-sb: 11.00-20.00 nd: 12.00-18.00
tajnekomplety@fundacja-karpowicz.org