Dodano produkt do koszyka

Kwartalnik Pedagogiczny 2023/3 (269)

eprasa

Kwartalnik Pedagogiczny 2023/3 (269)

Wydawca: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

Cena: 16.70 zł 15.00 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 16.70 zł

Format:

Pobierz fragment

Koszty dostawy:
  • Wysyłka na e-mail 0.00 zł brutto
Opis produktu
W dzisiejszym świecie zdarzenia globalne wpływają na każdy aspekt życia, stawiając przed edukacją nowe wyzwania. Celem tego numeru jest dogłębna analiza różnych aspektów procesu edukacyjnego w kontekście konsekwencji pandemii COVID-19 oraz szerszych przemian społecznych, technologicznych i kulturowych. Artykuły prezentują interdyscyplinarne podejścia badawcze obejmujące obszary takie, jak lingwistyka, psychologia, ekonomia, pedagogika i socjologia. To szerokie ujęcie umożliwia spojrzenie na wyzwania edukacyjne z różnych perspektyw. Poszczególne teksty wnoszą wkład do dyskusji na temat adaptacji i innowacji w środowisku edukacyjnym, stając się źródłem wiedzy dla badaczy, nauczycieli i wszystkich zainteresowanych rozwojem strategii edukacyjnych. Zamysłem tego numeru jest jednak nie tylko dokumentacja wyzwań, lecz także inspiracja do poszukiwania skutecznych rozwiązań edukacyjnych, dostosowanych do współczesnego kontekstu.

Artykuły zostały opracowane przez: Kamilę Wichrowską i Paulinę Marchlik ("Zdalne lekcje języka angielskiego dla najmłodszych dzieci"), Justynę Majkowską i Joannę Felczak ("Źródła stresu i radzenie sobie z nim u nauczycieli w okresie pandemii COVID-19"), Iwonę Dronia ("Teacher’s personality and cultural identity impacting students’ motivation. Effective dialogue/discourse in a classroom"), Joannę Szyszkowską, Barbarę Banaszczak, Annę Kingę Zduńczyk-Kłos, Milenę Michalską, Antoninę Doroszewską i Katarzynę Potocką ("Zdolność do skupienia uwagi i multitaskingu u studentów uczelni wyższych w okresie pandemicznej nauki na odległość"), Lucynę Myszka-Strychalską ("Students’ professional capital during the COVID-19 pandemic – reports from nationwide research"), Katarzynę Tomaszek i Agnieszkę Muchacką-Cymerman ("‘Is it just a matter of impulse control?’ A cross-cultural study in offline and online aggression among Japanese and European burnout students") oraz Małgorzatę Kłobuszewską ("A conscious investment or an unpleasant necessity? Parental expenditures on children’s education in Poland"). Numer otwiera wprowadzenie autorstwa Joanny Madalińskiej-Michalak.

Tytuł
Kwartalnik Pedagogiczny 2023/3 (269)
Języki
angielski, polski
Wydawnictwo
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Seria
KWARTALNIK PEDAGOGICZNY
Rok wydania
2023 Warszawa
Wydanie
1
Liczba stron
170
Format
pdf
Spis treści
Joanna Madalińska-Michalak – Wprowadzenie 7 ARTYKUŁY Kamila Wichrowska, Paulina Marchlik – Zdalne lekcje języka angielskiego dla najmłodszych dzieci 9 Justyna Majkowska, Joanna Felczak – Źródła stresu i radzenie sobie z nim u nauczycieli w okresie pandemii COVID-19 27 Iwona Dronia – Teacher’s personality and cultural identity impacting students’ motivation. Effective dialogue/discourse in a classroom 47 Joanna Szyszkowska, Barbara Banaszczak, Anna Kinga Zduńczyk-Kłos, Milena Michalska, Antonina Doroszewska, Katarzyna Potocka – Zdolność do skupienia uwagi i multitaskingu u studentów uczelni wyższych w okresie pandemicznej nauki na odległość 71 Lucyna Myszka-Strychalska – Students’ professional capital during the COVID-19 pandemic – reports from nationwide research 91 Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman – ‘Is it just a matter of impulse control?’ A cross-cultural study in offline and online aggression among Japanese and European burnout students 111 Małgorzata Kłobuszewska – A conscious investment or an unpleasant necessity? Parental expenditures on children’s education in Poland 139 Noty o Autorach 167 ********* Joanna Madalińska-Michalak – Introduction 7 ARTICLES Kamila Wichrowska, Paulina Marchlik – Remote English lessons in early childhood education 9 Justyna Majkowska, Joanna Felczak – Teachers’ sources of stress and their coping strategies during the Covid-19 pandemic 27 Iwona Dronia – Teacher’s personality and cultural identity impacting students’ motivation. Effective dialogue/discourse in the classroom 47 Joanna Szyszkowska, Barbara Banaszczak, Anna Kinga Zduńczyk-Kłos, Milena Michalska, Antonina Doroszewska, Katarzyna Potocka – University students’ ability to focus and multitask during the pandemic distance learning 71 Lucyna Myszka-Strychalska – Students’ professional capital during the COVID-19 pandemic – reports from nationwide research 91 Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman – ‘Is it just a matter of impulse control?’ A cross-cultural study in offline and online aggression among Japanese and European burnout students 111 Małgorzata Kłobuszewska – A conscious investment or an unpleasant necessity? Parental expenditures on children’s education in Poland 139 Contributors to this issue 167
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • eprasa
  •  
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

CAFE KSIĘGARNIA TAJNE KOMPLETY
Przejście Garncarskie 2
Wrocław 50-107
(71) 714-23-80 pn-sb: 11.00-20.00 nd: 12.00-18.00
tajnekomplety@fundacja-karpowicz.org