Dodano produkt do koszyka

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

ebook

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

Adam Figiel, Magda Ziembińska

Wydawca: edu-Libri

Cena: 46.00 zł 33.00 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 33.00 zł

Format:
Koszty dostawy:
  • Wysyłka na e-mail 0.00 zł brutto
Opis produktu
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta.
Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP.
Lektura recenzowanej monografii wskazuje, że może być ona przydatna dla studentów politologii, socjologii, zarządzania. To pozycja, która może zainteresować również specjalistów zajmujących się marketingiem politycznym, reklamą wyborczą, jak i samych polityków.
Prof. nadzw. dr hab. Ewa Glińska
Politechnika Białostocka

Tytuł
Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce
Autorzy
Adam Figiel, Magda Ziembińska
Język
polski
Wydawnictwo
Edu-Libri
ISBN
978-83-65648-98-3
Rok wydania
2019 Kraków-Legionowo
Wydanie
1
Liczba stron
132
Format
pdf, epub, mobi
Spis treści
Wykaz użytych skrótów
Wstęp
1. Rozwój demokracji na świecie
1.1. Pojęcie demokracji
1.2. Teorie demokracji
1.3. Historia rozwoju demokracji
1.4. Rodzaje systemów demokratycznych i ich skuteczność
2. Public relations jako podstawowy element tworzenia wizerunku
2.1. Istota, cele i funkcje współczesnego public relations
2.2. Metody oddziaływania public relations
2.3. Budowanie wizerunku jako cel public relations
2.4. Public relations a propaganda
3. Kierunki ewolucji opinii publicznej w Polsce
3.1. Pojęcie i rola badań opinii publicznej
3.2. Analiza wyników wyborów parlamentarnych i prezydenckich przeprowadzonych w Polsce po 1989 roku
3.3. Wnioski dotyczące kierunków ewolucji opinii publicznej w Polsce
4. Kreowanie wizerunku kandydata na urząd Prezydenta RP – potencjalne kierunki
4.1. Analiza skuteczności budowania wizerunku kandydatów w wyborach prezydenckich w 2015 roku
4.2. Podsumowanie strategii budowania wizerunków kandydatów w wyborach prezydenckich 2015 roku
Zakończenie
Bibliografia
Indeks
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

CAFE KSIĘGARNIA TAJNE KOMPLETY
Przejście Garncarskie 2
Wrocław 50-107
(71) 714-23-80 pn-sb: 11.00-20.00 nd: 12.00-18.00
tajnekomplety@fundacja-karpowicz.org