Dodano produkt do koszyka

Kolarstwo Podstawy treningu

ebook

Kolarstwo Podstawy treningu

Dominik Lau

Wydawca: Buk Rower

Cena: 49.90 zł 43.00 brutto

Format:

Pobierz fragment

Koszty dostawy:
  • Wysyłka na e-mail 0.00 zł brutto
Opis produktu
Dlaczego kolarze golą nogi? Czy jazda na rowerze może pomóc w pozbyciu się przeziębienia? Jaki wybrać dystans i z jaką prędkością go pokonać, by spalić kanapkę z żółtym serem? Na te i inne pytania odpowiada Dominik Lau w poradniku „Kolarstwo. Podstawy treningu”.

W treningu kolarskim rower to nie wszystko. Jak w każdym sporcie o sukcesach decydują warunki fizjologiczne, poziom wytrenowania oraz psychika. Książka pomaga odpowiednio dobrać strój, sprzęt oraz dietę. Prezentuje różne metody treningowe i rodzaje treningów. Pomaga podjąć takie decyzje, które każdego doprowadzą do zwycięstwa. Wiedza praktyczna poparta została przesłankami naukowymi oraz opisem konkretnych sytuacji i doświadczeń kolarzy z całego świata.

To praktyczne, skondensowane kompendium wiedzy zarówno dla początkujących, jak i nieco bardziej zaawansowanych kolarzy. Sport, a zwłaszcza kolarstwo, to samo zdrowie.

Tytuł
Kolarstwo Podstawy treningu
Autor
Dominik Lau
Język
polski
Wydawnictwo
Buk Rower
ISBN
978-83-64131-03-5
Rok wydania
2012 Warszawa
Wydanie
1
Liczba stron
300
Format
mobi, epub
Spis treści
Część I. Zanim wsiądziesz na rower Rozdział 1. Ciało człowieka Układ kostny Układ mięśniowy Układ krwionośny Układ oddechowy System energetyczny Rozdział 2. Naukowe podstawy treningu Komponenty wytrenowania Biomechanika Rozdział 3. Przygotowanie fizyczne Trening ogólnorozwojowy Trening na siłowni Rozgrzewka i ostudzenie Rozciąganie Ćwiczenia na rozciąganie Ćwiczenia treningu siłowego Trening na rowerze stacjonarnym Metoda Pilatesa Ochrona przed urazami i pierwsza pomoc Masaż sportowy Rozdział 4. Doping w kolarstwie Popularne formy dopingu Możliwości legalnego stosowania środków zakazanych Kontrola antydopingowa Rozdział 5. Przygotowanie psychiczne Myśl jak zawodowiec Wymagane cechy Koncentracja Kontrola emocji Wizualizacja Motywacja Rozdział 6. Budowa i przygotowanie roweru Budowa i wybór roweru Mierzenie roweru Pozycja na rowerze Rowery torowe Rozdział 7. Strój kolarski Spodenki Koszulka Kombinezon Rękawiczki Ocieplacze Bielizna termiczna Okulary Buty Skarpety i ochraniacze na buty Kask Część II. Planowanie treningów Rozdział 8. Rodzaje treningów Trening wytrzymałości Trening z pomiarem mocy Trening sprinterski Trening wysokościowy Rozdział 9. Metody treningowe Metoda ciągła Metoda zmienna Metoda powtórzeniowa Metoda interwałowa Metoda kontrolno-startowa Rozdział 10. Planowanie treningów Cele treningowe Cykle treningowe Fazy treningowe Bezpośrednie przygotowanie startowe Nagłe zmiany w programie treningowym Rozdział 11. Kontrola planu treningowego Dziennik treningowy Kontrola przez osoby trzecie Kontrola lekarska Testy Rozdział 12. Dieta w treningu kolarskim Białka (proteiny) Węglowodany Tłuszcze Probiotyki Nawodnienie organizmu Dieta w dzienniku treningowym Utrata wagi Suplementy diety Rozdział 13. Zmęczenie, przetrenowanie, odpoczynek Zmęczenie Przetrenowanie Wypalenie Odpoczynek Część III. Techniki jazdy i elementy taktyki Rozdział 14. Wprowadzenie Kategorie technik kolarskich Rozdział 15. Techniki podstawowe Wsiadanie i zsiadanie z roweru, ruszanie Pedałowanie Balans i koordynacja Hamowanie Rozdział 16. Techniki średnio zaawansowane Wybór przełożeń Pokonywanie zakrętów Podjazd Zjazdy Rozdział 17. Techniki zaawansowane Jazda w grupie – komunikacja i szyki Jazda bez trzymanki Upadki Pozycja aerodynamiczna Dobieranie tempa jazdy Sprint Picie z bidonu i odbieranie przedmiotu Stójka Zmiana ubrania Jedzenie w trakcie jazdy Rzut na linię mety Poruszanie się w kolumnie samochodów Ćwiczenia taktyczno-techniczne Rozdział 18. Kosmici atakują, czyli kilka słów o jeździe na czas Czym jest jazda na czas Podstawy fizyczne Kształt, czyli rama Powierzchnia czołowa, czyli kolarz Ubranie Komponenty wytrenowania Rozdział 19. Podstawy taktyki Sprint Ataki Odpowiadanie na ataki Podciąganie Ucieczka Blokowanie Zamykanie przerwy Wyprowadzanie na sprint Rozdział 20. Konkurencje kolarskie Kolarstwo szosowe Kolarstwo torowe Kolarstwo przełajowe Kolarstwo górskie (MTB) Rozdział 21. Udział w zawodach Wymagania stawiane przed zawodnikiem Przed wyścigiem W dzień wyścigu Wyścig Po wyścigu Część IV. Jeszcze więcej o kolarstwie Rozdział 22. Największe szosowe wyścigi kolarskie Rozdział 23. Trochę historii Część V. Dodatki
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

Café księgarnia Tajne Komplety
Przejście Garncarskie 2
50-107 Wrocław
NIP: 8982161630

(71) 714-23-80 W trakcje pandemii czynne: pon.-nd. 12.00-18.00 (7 dni w tygodniu)
tajnekomplety@fundacja-karpowicz.org

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.