Dodano produkt do koszyka

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

audiobook

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Artur Jabłoński

Wydawca: Onepress

Cena: 44.90 zł 39.00 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 39.00 zł

Format:

Pobierz fragment

Koszty dostawy:
  • Wysyłka na e-mail 0.00 zł brutto
Opis produktu
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.



Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.



Dowiesz się z niej:


Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Tytuł
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Autor
Artur Jabłoński
Język
polski
Wydawnictwo
Onepress
Lektorzy
Michał Podsiadło
ISBN
978-83-283-9475-9
Rok wydania
2022
Format
mp3
Czas
4:04:49
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • audiobook
  •  
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

CAFE KSIĘGARNIA TAJNE KOMPLETY
Przejście Garncarskie 2
Wrocław 50-107
(71) 714-23-80 pn-sb: 11.00-20.00 nd: 12.00-18.00
tajnekomplety@fundacja-karpowicz.org