ebook
Innowacje w Gospodarce zarządzanie-marketing-logistyka
Ewa Waliczek, Marcin Król, Robert Dyrkacz
Wydawca: Sophia
Cena: 52.70 zł
38.00 zł brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 38.00 zł
Format:
Koszty dostawy:
- Wysyłka na e-mail 0.00 zł brutto
Opis produktu
Wprowadzenie na rynek nowego produktu to proces długotrwały i wymagający szczegółowego zaplanowania działań. Poszukiwanie pomysłu na nowy produkt powinno być poprzedzone przeprowadzeniem profesjonalnej segmentacji rynku. Pozwoli ona zawęzić obszar poszukiwań i skupić się na oczekiwaniach konkretnej grupy przyszłych nabywców. Przy poszukiwaniu pomysłów dobrymi propozycjami mogą okazać się początkowo nieracjonalne rozwiązania. Jak twierdzą „najwięksi”, natchnienie i wyobraźnia dostarczają pomysłów, które rewolucjonizują dziedziny życia i zmieniają nasze podejście do innowacji. Innowacja musi objąć znaczące ulepszenia parametrów technicznych, komponentów i materiałów oraz funkcjonalności. Innowacja produktowa może polegać na rozszerzeniu struktury asortymentowej o nowy produkt. Produkt nowy pod względem technologicznym jest to produkt, którego cechy technologiczne lub przeznaczenie różnią się znacząco od uprzednio wytwarzanych. Innowacje tego typu mogą wiązać się z całkowicie nowymi technologiami, opierać się na połączeniu istniejących technologii w nowych zastosowaniach lub też na wykorzystaniu nowej wiedzy.
- Tytuł
- Innowacje w Gospodarce zarządzanie-marketing-logistyka
- Autorzy
- Ewa Waliczek, Marcin Król, Robert Dyrkacz
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Sophia
- ISBN
- 978-83-65357-61-8
- Rok wydania
- 2017
- Wydanie
- 1
- Liczba stron
- 85
- Format
Cechy produktu
Dane ogólne
- Format pliku
- ebook
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt