Dodano produkt do koszyka

Content marketing. Od strategii do efektów

audiobook

Content marketing. Od strategii do efektów

Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Wydawca: Onepress

Cena: 39.90 zł 34.00 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 34.00 zł

Format:

Pobierz fragment

Koszty dostawy:
  • Wysyłka na e-mail 0.00 zł brutto
Opis produktu
Złów złotą rybkę w oceanie internetu!



Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:


Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
Czy content marketing sprzedaje?
Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.

Tytuł
Content marketing. Od strategii do efektów
Autor
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Język
polski
Wydawnictwo
Onepress
Lektorzy
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
ISBN
978-83-283-7264-1
Rok wydania
2020
Format
mp3
Czas
5:14:22
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • audiobook
  •  
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

CAFE KSIĘGARNIA TAJNE KOMPLETY
Przejście Garncarskie 2
Wrocław 50-107
(71) 714-23-80 pn-sb: 11.00-20.00 nd: 12.00-18.00
tajnekomplety@fundacja-karpowicz.org