Dodano produkt do koszyka

City Placement

Książka

City Placement

Stępowski Robert

Wydawca: Roster

Cena: 29.00 zł 26.97 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 26.97 zł

Koszty dostawy:
  • Odbiór osobisty w wybranej poniżej księgarni stacjonarnej 0.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 10.00 zł brutto
  • Kurier DPD 15.00 zł brutto
  • Poczta Polska 18.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Czy Woody Allen nakręci film w Polsce i pomoże w promocji naszego kraju? Autor niezwykle praktycznej książki „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” i na to pytanie próbuje odpowiedzieć.

W 2016 roku polskie kina sprzedały 52 mln biletów w tym 13 mln na polskie filmy. Przeciętny Polak ogląda telewizję średnio przez 4 godz. i 36 min dziennie.

Tylko te dane pokazują, że warto lokować: gminy, miasta, powiaty, regiony i atrakcje turystyczne w filmach oraz serialach. Rzecz jednak w tym, aby robić to efektywnie, a nie tylko efektownie. Warto więc obserwować m.in. takie miasta jak Lublin, choćby na przykładzie filmu Juliusza Machulskiego „Volta”, który właśnie trafił na ekrany polskich kin.

W książce „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” czytelnik znajdzie wiele polskich przykładów bardziej i mniej udanego city placementu. Dowie się również jak maksymalnie wykorzystać obecność filmowców w mieście do działań promocyjnych, zarówno jeśli chodzi o promocję zewnętrzną jak i wewnętrzną.

Autor, Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych w Polsce specjalistów od marketingu terytorialnego i city placementu, z charakterystycznym dla siebie zacięciem, pokazuje również ile poszczególne samorządy, musiały zapłacić filmowcom za taką właśnie promocję i stara się dociec, czy ta promocja była skuteczna.
Z książki dowiesz się również m.in.:
Czym jest city placement?
*Dlaczego city placement jest skutecznym narzędziem promocji Jednostek Samorządu Terytorialnego?
*Jak praktycznie i efektywnie wykorzystać city placement do promocji miasta oraz jakich błędów unikać?
*Czy city placement może być jedynym narzędziem promocji miasta lub regionu?
*Czy city placement pomaga wygrywać wybory samorządowe?
*Co o wykorzystaniu city placementu do działań promocyjnych mówią przedstawiciele samorządów, które już to narzędzie wykorzystywały?

Podtytuł
Miasto w filmie Film w mieście
Autor
Stępowski Robert
Język
polski
Wydawnictwo
Roster
ISBN
9788394373740
Rok wydania
2017
Liczba stron
111
Oprawa
Miękka
Format
14.0x20.0cm
Ciężar
0.16 kg
Typ publikacji
Książka
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

CAFE KSIĘGARNIA TAJNE KOMPLETY
Przejście Garncarskie 2
Wrocław 50-107
(71) 714-23-80 pn-sb: 11.00-20.00 nd: 12.00-18.00
tajnekomplety@fundacja-karpowicz.org