Dodano produkt do koszyka

Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2

Książka

Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2

Warżała-Wojtasiak Magdalena, Wojtasiak Wojciech

Wydawca: SuperMemo World

Cena: 59.90 zł 55.71 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 55.71 zł

Koszty dostawy:
  • Odbiór osobisty w wybranej poniżej księgarni stacjonarnej 0.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 10.00 zł brutto
  • Kurier DPD 15.00 zł brutto
  • Poczta Polska 18.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Naucz się biznesowego języka angielskiego, który wykorzystasz w pracy w środowisku międzynarodowym lub za granicą! Zapamiętaj trwale nowe słownictwo i zwroty biznesowe dzięki metodzie inteligentnych powtórek SuperMemo.

Kurs języka angielskiego Business English – Marketing and advertising jest skoncentrowany na słownictwie ze świata reklamy: zarówno tej tradycyjnej (prasowej i telewizyjnej), jak i cyfrowej (e-commerce). Ponadto poznasz zagadnienia związane z pozyskiwaniem klienta oraz etyką biznesową w języku angielskim na profesjonalnym poziomie.

Do Twojej dyspozycji oddajemy podręcznik do nauki około 300 nowych słów i zwrotów biznesowych, zawierający: teksty i dialogi, ćwiczenia z kluczem, słownik, zadania przygotowujące do egzaminów biznesowych Cambridge i telc oraz komentarze językowe i kulturowe, uzupełniony o:
+ kurs multimedialny do nauki wszystkich treści z podręcznika, w którym znajdziesz 640 różnorodnych ćwiczeń, dostępny w aplikacjach SuperMemo.com dla systemów Android, iOS oraz Windows PC
+ 7 filmów ze scenami z dialogami z kursu
+ nagrania MP3, 70 minut nagrań w wykonaniu brytyjskich lektorów, do osłuchiwania się ze słownictwem i wymową, np. podczas spaceru, jazdy samochodem lub ćwiczeń.*

Tematy przewodnie w podręczniku i kursie multimedialnym to:
+ zagadnienia promocji i reklamy (rozdział: Newspaper ads, outdoor advertising)
+ reklama telewizyjna i elektroniczna (rozdział: TV and Internet ads)
+ handel elektroniczny (rozdział: E-commerce)
+ zarządzanie marką (rozdział: Building a brand)
+ zdobywanie i utrzymywanie klientów (rozdział: Winning customers)
+ zagadnienia dotyczące etyki w biznesie (rozdział: Business ethics).

* Kupując książkę, otrzymujesz kod dostępu do jej rozszerzeń multimedialnych.

SuperMemo.com to między innymi:
+ oparta o badania naukowe, wielokrotnie nagradzana metoda SuperMemo, pozwalająca zapamiętywać tysiące słów z blisko 100% skutecznością
+ bogaty słownik pozwalający wyszukiwać i dodawać nowe słowa do nauki
+ dostęp do wielu kursów językowych
+ możliwość tworzenia własnych notatek personalizujących treść kursu
+ możliwość nauki online oraz w aplikacjach przygotowanych na: komputer, tablet oraz smartfon.

Uczysz się, jak i gdzie chcesz. Zawsze logujesz się na jedno konto użytkownika, wspólne dla serwisu online oraz programu i aplikacji mobilnych SuperMemo.com, dzięki czemu Twoje postępy w nauce są wszędzie identyczne!


Wymagania sprzętowe:
PC: Windows® 7 SP1 PL/EN, Windows® 8 PL/EN, Windows® 10 PL/EN, 2 GB RAM, ekran 1024 x 768, 450 MB miejsca na dysku, .NET Framework v4.6.
Android: smartfon lub tablet z systemem operacyjnym Android 5.0 lub nowszym (aplikacja do pobrania w sklepie Google Play).
iOS: iPhone/iPad z systemem operacyjnym iOS 8 lub nowszym (aplikacja do pobrania w sklepie App Store).

Do pobrania kursu i jego aktywacji wymagane jest połączenie z internetem. W trakcie rozwoju aplikacji wymagania mogą ulec zmianie. Aktualne wymagania dostępne są na stronie www.supermemo.com/apps.

Autorzy
Warżała-Wojtasiak Magdalena, Wojtasiak Wojciech
Język
angielski
Wydawnictwo
SuperMemo World
ISBN
9788379840946
Rok wydania
2019
Liczba stron
128
Oprawa
Pudełko kartonowe
Format
14.1x19.7
Ciężar
0.24 kg
Typ publikacji
Książka
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

CAFE KSIĘGARNIA TAJNE KOMPLETY
Przejście Garncarskie 2
Wrocław 50-107
(71) 714-23-80 pn-sb: 11.00-20.00 nd: 12.00-18.00
tajnekomplety@fundacja-karpowicz.org