ebook
Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów
Dominik Kaznowski
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Cena: 14.90 zł
13.00 zł brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 13.00 zł
Format:
Pobierz fragment
Koszty dostawy:
- Wysyłka na e-mail 0.00 zł brutto
Opis produktu
Blogi polskie i zagraniczne przeszły wiele zmian, zarówno w zakresie samej koncepcji prowadzenia bloga (cele, strategia), autorów (pod względem konkretnych osób, a także liczby autorów piszących w imieniu firmy), wykorzystywanych platform technologicznych i funkcjonalnych (np. Wordpress, Blogger, Typad czy dedykowanych, autorskich rozwiązań), jak i adresu www, pod jakim funkcjonuje firmowy blog. Autor podpowiada, przedstawiając konkretne przykłady, jak prowadzić firmy blog, aby było to efektywne. Poznaj najnowsze trendy, najskuteczniejsze wpisy, najlepsze przykłady.
- Tytuł
- Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów
- Autor
- Dominik Kaznowski
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- ISBN
- 978-83-01-18376-9
- Seria
- Minibook
- Rok wydania
- 2015 Warszawa
- Format
- epub, mobi
Cechy produktu
Dane ogólne
- Format pliku
- ebook
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt