ebook
Biznes w kulturze – kultura w biznesie w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Cena: 11.00 zł
10.00 zł brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 10.00 zł
Format:
Koszty dostawy:
- Wysyłka na e-mail 0.00 zł brutto
Opis produktu
Przedstawiona publikacja, będąca pokłosiem szóstej Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Biznes w kulturze – kultura w biznesie” zorganizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach przy współudziale Zespołu Pieśni i Tańca „Silesianie”, stanowi jedną z nielicznych pozycji wydawniczych na polskim rynku podkreślających potrzebę zrównoważonego rozwoju jednostek kultury w Polsce. W centrum zainteresowań opracowania znajduje się identyfikacja wpływu zrównoważonego rozwoju oraz jego kluczowych założeń i celów na działalność i efektywne funkcjonowanie jednostek kultury w Polsce. Monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych oraz Czytelników zorientowanych w podstawowych zagadnieniach funkcjonowania jednostek kultury w dobie potrzeb i postulatów zrównoważonego rozwoju.
- Tytuł
- Biznes w kulturze – kultura w biznesie w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- ISBN
- 978-83-7875-637-8
- Rok wydania
- 2020 Katowice
- Wydanie
- 1
- Liczba stron
- 128
- Format
- Spis treści
- Wstęp (Beata Reformat, Anna Kwiecień) 7
Rozdział I
Rola kultury w rozwoju społeczno-gospodarczym (Anna Kwiecień) 9
Rozdział II
Koncepcja zrównoważonego rozwoju w jednostkach organizacyjnych sektora kultury (Katarzyna Żak) 17
Rozdział III
Dopasowanie strategii instytucji kultury do Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ – na podstawie instalacji Soleil Levant autorstwa Ai Weiweia zorganizowanej przez duńską organizację non-profit ART 2030 (Paulina Kopyto, Klaudia Ofwona Draber) 30
Rozdział IV
Działalność biznesu na rzecz kultury w kontekście koncepcji CSR (Angelika Kantor, Jakub Kubiczek) 41
Rozdział V
Rola państwa w zrównoważonym finansowaniu kultury w Polsce (Małgorzata Grząba) 53
Rozdział VI
Event marketing jako przedsięwzięcie kulturalne wykorzystujące koncepcję zrównoważonego rozwoju (Justyna Szymczyk) 65
Rozdział VII
Wojewódzkie biblioteki publiczne jako instytucje kultury promujące i wspierające Cele Zrównoważonego Rozwoju na przykładzie Biblioteki Śląskiej w Katowicach (Beata Reformat) 76
Rozdział VIII
Walka z wykluczeniem społecznym seniorów jako przejaw realizacji przez biblioteki publiczne celów Agendy 2030 (Małgorzata Kieżel) 88
Rozdział IX
Kluby sportowe i ich działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (Jakub Kubiczek, Adrian Pietrzyk) 99
Bibliografia 109
Spis rysunków 123
Spis tabel 124
Informacja o Autorach 125
Cechy produktu
Dane ogólne
- Format pliku
- ebook
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt