Dodano produkt do koszyka

Biznes w kulturze – kultura w biznesie w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju

ebook

Biznes w kulturze – kultura w biznesie w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Cena: 11.00 zł 10.00 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 10.00 zł

Format:
Koszty dostawy:
  • Wysyłka na e-mail 0.00 zł brutto
Opis produktu
Przedstawiona publikacja, będąca pokłosiem szóstej Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Biznes w kulturze – kultura w biznesie” zorganizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach przy współudziale Zespołu Pieśni i Tańca „Silesianie”, stanowi jedną z nielicznych pozycji wydawniczych na polskim rynku podkreślających potrzebę zrównoważonego rozwoju jednostek kultury w Polsce. W centrum zainteresowań opracowania znajduje się identyfikacja wpływu zrównoważonego rozwoju oraz jego kluczowych założeń i celów na działalność i efektywne funkcjonowanie jednostek kultury w Polsce. Monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych oraz Czytelników zorientowanych w podstawowych zagadnieniach funkcjonowania jednostek kultury w dobie potrzeb i postulatów zrównoważonego rozwoju.

Tytuł
Biznes w kulturze – kultura w biznesie w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN
978-83-7875-637-8
Rok wydania
2020 Katowice
Wydanie
1
Liczba stron
128
Format
pdf
Spis treści
Wstęp (Beata Reformat, Anna Kwiecień) 7
Rozdział I
Rola kultury w rozwoju społeczno-gospodarczym (Anna Kwiecień) 9
Rozdział II
Koncepcja zrównoważonego rozwoju w jednostkach organizacyjnych sektora kultury (Katarzyna Żak) 17
Rozdział III
Dopasowanie strategii instytucji kultury do Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ – na podstawie instalacji Soleil Levant autorstwa Ai Weiweia zorganizowanej przez duńską organizację non-profit ART 2030 (Paulina Kopyto, Klaudia Ofwona Draber) 30
Rozdział IV
Działalność biznesu na rzecz kultury w kontekście koncepcji CSR (Angelika Kantor, Jakub Kubiczek) 41
Rozdział V
Rola państwa w zrównoważonym finansowaniu kultury w Polsce (Małgorzata Grząba) 53
Rozdział VI
Event marketing jako przedsięwzięcie kulturalne wykorzystujące koncepcję zrównoważonego rozwoju (Justyna Szymczyk) 65
Rozdział VII
Wojewódzkie biblioteki publiczne jako instytucje kultury promujące i wspierające Cele Zrównoważonego Rozwoju na przykładzie Biblioteki Śląskiej w Katowicach (Beata Reformat) 76
Rozdział VIII
Walka z wykluczeniem społecznym seniorów jako przejaw realizacji przez biblioteki publiczne celów Agendy 2030 (Małgorzata Kieżel) 88
Rozdział IX
Kluby sportowe i ich działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (Jakub Kubiczek, Adrian Pietrzyk) 99
Bibliografia 109
Spis rysunków 123
Spis tabel 124
Informacja o Autorach 125
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

CAFE KSIĘGARNIA TAJNE KOMPLETY
Przejście Garncarskie 2
Wrocław 50-107
(71) 714-23-80 pn-sb: 11.00-20.00 nd: 12.00-18.00
tajnekomplety@fundacja-karpowicz.org