Książka
Biblia e-biznesu 3.0
Wydawca: Onepress
Cena: 169.00 zł
157.17 zł brutto
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 157.17 zł
Koszty dostawy:
- Odbiór osobisty w wybranej poniżej księgarni stacjonarnej 0.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 10.00 zł brutto
- Kurier DPD 15.00 zł brutto
- Poczta Polska 18.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Tysiące wskazówek wartych miliony złotych!
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie.
Dowiedz się między innymi:
jak zacząć (który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć),
jak budować efektywne strategie cenowe i sprzedażowe,
które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty,
jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną,
które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać,
jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci,
w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient – firma,
które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować.
Pierwsze wydanie Biblii e-biznesu zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, przyznawaną przez „Gazetę Prawną” i kapitułę wybitnych
polskich ekonomistów. Druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017.
Co nowego w wydaniu trzecim? Między innymi: e-biznesplanowanie; finansowanie udziałowe oraz przez IPO i tokeny; sprzedaż na platformach eBay, Amazon i AliExpress; podcasty, webinary i „lajwy” jako narzędzia sprzedażowe; growth hacking marketing; analiza big data; LinkedIn, Instagram, blogi i wideomarketing jako dźwignie sprzedażowe; negocjacje i pacyfikacja trudnych klientów oraz recykling tych uciekających; narzędzia i aplikacje wspomagające sprzedaż; rzeczywistość rozszerzona; telemarketing; biznes nomadyczny; optymalizacja georezydencji firmy; przygotowanie biznesu do sukcesji, sprzedaży, a nawet bankructwa; zdrowie fizyczne i psychiczne e-przedsiębiorcy; reinwestowanie zysków z biznesu — i wiele innych!
83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie.
Dowiedz się między innymi:
jak zacząć (który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć),
jak budować efektywne strategie cenowe i sprzedażowe,
które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty,
jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną,
które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać,
jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci,
w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient – firma,
które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować.
Pierwsze wydanie Biblii e-biznesu zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, przyznawaną przez „Gazetę Prawną” i kapitułę wybitnych
polskich ekonomistów. Druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017.
Co nowego w wydaniu trzecim? Między innymi: e-biznesplanowanie; finansowanie udziałowe oraz przez IPO i tokeny; sprzedaż na platformach eBay, Amazon i AliExpress; podcasty, webinary i „lajwy” jako narzędzia sprzedażowe; growth hacking marketing; analiza big data; LinkedIn, Instagram, blogi i wideomarketing jako dźwignie sprzedażowe; negocjacje i pacyfikacja trudnych klientów oraz recykling tych uciekających; narzędzia i aplikacje wspomagające sprzedaż; rzeczywistość rozszerzona; telemarketing; biznes nomadyczny; optymalizacja georezydencji firmy; przygotowanie biznesu do sukcesji, sprzedaży, a nawet bankructwa; zdrowie fizyczne i psychiczne e-przedsiębiorcy; reinwestowanie zysków z biznesu — i wiele innych!
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- onepress
- ISBN
- 9788383222318
- Rok wydania
- 2022
- Wydanie
- 2
- Liczba stron
- 856
- Oprawa
- Twarda
- Format
- 16.8x23.7cm
- Ciężar
- 0.53 kg
- Typ publikacji
- Książka
Opinie, recenzje, testy:
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt