Dodano produkt do koszyka

Badania marketingowe

Książka

Badania marketingowe

Milic-Czerniak Róża redakcja naukowa

Wydawca: Difin

Cena: 60.00 zł 55.80 brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 55.80 zł

Koszty dostawy:
  • Odbiór osobisty w wybranej poniżej księgarni stacjonarnej 0.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 10.00 zł brutto
  • Kurier DPD 15.00 zł brutto
  • Poczta Polska 18.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.

Podtytuł
Nowe metody badań i zastosowania
Autor
Milic-Czerniak Róża redakcja naukowa
Język
polski
Wydawnictwo
Difin
ISBN
9788380859142
Rok wydania
2019
Liczba stron
226
Oprawa
Miękka
Ciężar
0.36 kg
Typ publikacji
Książka
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Cena: 69.00 zł 64.17 zł
Do koszyka
Cena: 59.00 zł 54.87 zł
Do koszyka
Cena: 45.00 zł 41.85 zł
Do koszyka
Cena: 69.00 zł 64.17 zł
Do koszyka
Cena: 34.90 zł 32.46 zł
Do koszyka
Kontakt

CAFE KSIĘGARNIA TAJNE KOMPLETY
Przejście Garncarskie 2
Wrocław 50-107
(71) 714-23-80 pn-sb: 11.00-20.00 nd: 12.00-18.00
tajnekomplety@fundacja-karpowicz.org