TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Wiedza o języku i kompetencje językowe uczniów - 17 Kompetencja przestrzenna uczniów a ich umiejętności językowe (w opiniach nauczycieli) autor:
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Wiedza o języku i kompetencje językowe uczniów - 17 Kompetencja przestrzenna uczniów a ich umiejętności językowe (w opiniach nauczycieli)

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
ISBN: 978-83-8012-166-9
Wydanie: 1, 2014 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
2,00 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 1, 2014 r. 2,00 zł
 
 

Zawartość tomu zainteresuje wszystkich, których troską napawają problemy, jakie rosnąca wciąż grupa uczniów ma z werbalizowaniem swych myśli, uczuć, spostrzeżeń, z posługiwaniem się językiem ogólnopolskim. Opracowania zamieszczone w zbiorze stanowią bowiem efekt dyskusji, przemyśleń i wymiany doświadczeń badawczych zespołu językoznawców, dydaktyków i pedagogów na temat celów kształcenia językowego we współczesnym dyskursie szkolnym. Przedstawiają – na szerokim tle świadomości językowej we współczesnym społeczeństwie – wyniki badań nad stanem wiedzy o języku i poziomem sprawności językowej dzieci i młodzieży oraz wnioski dotyczące kształcenia języka uczniów szkół podstawowych, gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych po reformie.
Problematyka niniejszego zbioru artykułów obejmuje zagadnienia związane z miejscem, jakie zajmuje nauka o języku w kształceniu polonistycznym (w podstawie programowej, autorskich programach nauczania i podręcznikach). Dotyczy ona także form wprowadzania wiedzy o języku (pojęć, terminów, zasad poprawnościowych) w praktyce szkolnej, a także sposobów integrowania wiedzy z kształceniem sprawności komunikacyjnej. Refleksję podjęto również nad kwestią diagnozowania poziomu wiedzy i umiejętności językowych dzieci i młodzieży (uwzględniono tu techniki badawcze, rezultaty badań, konkluzje dydaktyczne). Wreszcie, w pracy pomieszczono rozważania na temat prognozowania zmian w kształceniu językowym uczniów (z uwzględnieniem postulatów dotyczących kształcenia nauczycieli oraz opinii samych uczniów o kształcie edukacji językowej).
Kierujemy tom do osób zajmujących się podobnymi badaniami – także w innych ośrodkach akademickich – do nauczycieli polonistów, by wspomagać ich w interpretowaniu i ocenianiu dokumentów programowych, a także w skutecznym uczeniu o języku, wreszcie zachęcamy do jego lektury twórców programów i podręczników, by proponowane w zbiorze rozwiązania pomogły wyznaczać kierunki modyfikacji modeli kształcenia językowego w szkole.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Tajne Komplety akceptuje płatności: