TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Film Marketing into the Twenty-First Century autor: Nolwenn Mingant, Cecilia Tirtaine, Joël Augros
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Film Marketing into the Twenty-First Century

Wersja papierowa
Wydawnictwo: British Film Institute
ISBN: 9781844578382
Liczba stron: 288
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2015 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny (Uwaga: Niski stan magazynowy)
159,00 zł 135,00 zł

How do you sell British humour to a French audience? Could piracy actually be good for the film business? Why are The Hobbit's revolutionary technologies not mentioned in some adverts? Exploring these questions and many more, Film Marketing into the Twenty-First Century draws on insights from renowned film academics and leading industry professionals to chart the evolution of modern film marketing.

The first part of the book focuses on geographical considerations, showing how marketers have to adapt their strategies locally as films travel across borders. The second covers new marketing possibilities offered by the Internet, as Vine, Facebook and other participative websites open new venues for big distributors and independents alike. Straddling practical and theoretical concerns and including case studies that take us from Nollywood to Peru, this book provides an accessible introduction to the key issues at stake for film marketing in a global era.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Tajne Komplety akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier