TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1 - 08 Styl osobniczy czy kreacja medialna? ? o wypowiedziach Kuby Wojewódzkiego autor:
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1 - 08 Styl osobniczy czy kreacja medialna? — o wypowiedziach Kuby Wojewódzkiego

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
ISBN: 978-83-8012-415-8
Wydanie: 1, 2015 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
2,50 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka pdf 1, 2015 r. 2,50 zł
eKsiążka pdf 1, 2015 r. 2,50 zł
eKsiążka pdf 1, 2015 r. 2,50 zł
eKsiążka pdf 1, 2015 r. 2,50 zł
eKsiążka pdf 1, 2015 r. 2,50 zł
eKsiążka pdf 1, 2015 r. 2,50 zł
eKsiążka pdf 1, 2015 r. 2,50 zł
eKsiążka pdf 1, 2015 r. 2,50 zł
eKsiążka pdf 1, 2015 r. 2,50 zł
 
 

Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjnym. Wśród autorów znaleźli się językoznawcy, logopedzi, trenerzy biznesu, medioznawcy oraz kulturoznawcy, którzy w swoich tekstach przedstawili zjawisko autopromocji w perspektywie zarówno swoich badań naukowych, jak i doświadczeń zawodowych.

Tom adresowany jest zarówno do studentów specjalizacji: dziennikarstwo, komunikacja medialna, komunikacja promocyjna oraz dyskurs publiczny w obrębie studiów humanistycznych, jak i do studentów dziennikarstwa oraz różnych specjalizacji medialnych na Wydziałach Nauk Społecznych oraz Pedagogiczno-Psychologicznych jako doskonałe wzbogacenie wiedzy na temat autopromocji.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Tajne Komplety akceptuje płatności: