Podstawowe informacje
Pomocne funkcje
Najczęściej zadawane pytania
- Jakie są możliwe opcje dostawy?
- Jakie są koszty dostawy?
- W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
- Dlaczego przesyłka do dziś nie została doręczona mimo, że upłynął już termin realizacji zamówienia?
- Co oznacza, że zamówienie wymaga potwierdzenia przez księgarnię?
- Dlaczego książka jest niedostępna pomimo tego, że podana na stronie data premiery już minęła?
- Czy można połączyć dwa moje zamówienia w jedną przesyłkę?
- Jak sprawdzić czy książka jest dostępna?
- Czy mogę liczyć na fakturę z odroczonym terminem płatności i dokonać wpłaty po otrzymaniu przesyłki?
- Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?
- Czy mogę prosić o kontakt telefoniczny godzinę przed doręczeniem?
- Jaki jest numer konta do dokonania przelewu?
- Czy mogę prosić o doręczenie, do godziny 12.00 na ulicę X, po godzinie 12.00 na ulicę Y?
- Czy otrzymam informacje emailem o możliwości odbioru książek w księgarni?
- Czy mogę zamówić książkę, która jest aktualnie niedostępna?
- Co oznacza status mojego zamówienia?
- Jak mogę zgłosić reklamację zamówienia?
- Co to jest Moja Biblioteka?
eKsiążki
- O eKsiążkach
- Jaka jest różnica między plikiem zabezpieczonym a niezabezpieczonym?
- W jaki sposób następuje zapłata za eKsiążkę i jak można ją pobrać?
- Ile czasu upływa od momentu dokonania płatności do momentu pobrania książki?
- Właśnie kupiłem książkę, ale nie mogę jej pobrać. Co mam zrobić?
- Ile razy mogę pobrać zakupione eKsiążki?
- Posiadam już czytnik. Czy mogę na niego wgrać książkę z waszej księgarni?
- Jak mogę czytać zakupione eKsiążki na komputerze?
- Co się stanie jeśli nie autoryzuję komputera?
- Czy mogę czytać wasze książki na Kindle?
- Czy na urządzeniach z systemem iOS można czytać wasze książki? Jak to zrobić?
- Nie mogę otworzyć wcześniej zakupionych książek. Dlaczego?
- Wymieniam komputer. Co stanie się z moim księgozbiorem?
- Mam urządzenie z systemem Android co mam zrobić aby móc czytać na nim eKsiążki?
- Co stanie się z moimi książkami, jeżeli wymienię e-czytnik?
eKsiążki - audio
- W jakim formacie i w jakiej postaci otrzymam moje eKsiążki-audio
- Kiedy będę mógł ściągnąć kupione pliki ?
- Jaką drogą otrzymam kupione nagrania?
- Ile mam czasu na pobranie moich eKsiążek-audio ?
- Jak mogę pobrać zakupione eKsiążki-audio?
- Czy nagrania zakupione w księgarni są zabezpieczone?
- Czy informacje zapisane w mp3 jako Znak Wodny zawierają dane osobowe albo mój e-mail ?
- Co to są watermarki?
- Czy mogę słuchać ściągniętych eKsiążek-audio na moim komputerze ?
- Czy mogę słuchać eKsiążek-audio na telefonie komórkowym ?
- Jak duże są pliki do ściągania ?
- Posiadam iPhona i chciałbym słuchać na nim zakupionych u Państwa eKsiążek-audio. Jak mogę to zrobić?
- Chciałbym słuchać zakupionej eKsiążki-audio w samochodzie. Jak mogę to zrobić?
- Posiadam radio bez mp3, a chciałbym słuchać eKsiążki-audio podczas jazdy. Czy jest to możliwe?
Podstawowe informacje
Jak złożyć zamówienie?
2. Wyszukaj interesujący Cię tytuł – do tego celu możesz posłużyć się głównym oknem wyszukiwarki lub skorzystać z wyszukiwarki zaawansowanej, określając parametry
tj: Tematyka, Tytuł, Autor, ISBN, Wydawca, Język, Opis. Możesz także skorzystać z boksów ofertowych dostępnych na stronie oraz z Listy tematyk.
3. Dodaj książkę do koszyka – klikając ikonkę „ Dodaj do koszyka” znajdującą się obok zdjęcia okładki. Jeśli książka obecnie jest niedostępna, widoczna jest jedynie ikonka „Dodaj do schowka”.
4. Jeśli wszystkie poszukiwane przez Ciebie tytuły, umieściłeś już w koszyku, wyświetl jego zawartość klikając ikonkę Koszyk. W tym miejscu możesz jeszcze dokonać korekty ilości poszczególnych tytułów. Wprowadzone zmiany zakończ opcją Przelicz. Jeśli jesteś pewien, że wszystkie tytuły i ilości są prawidłowe, pozostaje kliknąć ikonkę Zamów.
5. Wybierz kolejno Opcje dostawy, Sposób płatności, sprawdź poprawność Adresu dostawy oraz Danych na fakturę. Jeśli wybrałeś dostawę kurierem, możesz podać numer telefonu, który umożliwi firmie kurierskiej kontakt z Tobą w przypadku wystąpienia problemów z doręczeniem. Nie jest to opcja obowiązkowa, a numer telefonu będzie wykorzystany jedynie przez firmę kurierską, jeśli wystąpi taka potrzeba. Koszty dostawy są dostępne w Regulaminie księgarni, a także są podane do Twojej wiadomości, przed ostatecznym zatwierdzeniem zamówienia, z możliwością zmiany. Jeśli wszystkie wybrane przez Ciebie parametry są prawidłowe, zakończ proces zamawiania, klikając ikonkę Zamów.
6. Na stronie wyświetli się numer zamówienia, na który powołuj się podczas ewentualnego kontaktu z Działem Obsługi Klienta. Na adres email, podany podczas rejestracji będą wysyłane informacje o statusie realizacji Twojego zamówienia. Informacje na ten temat znajdziesz także w zakładce Twoje konto.
Numer zamówienia
Dział Obsługi Klienta
Dział Obsługi Klienta jest w ścisłej i stałej współpracy z Księgarnią stacjonarną, pod patronatem której funkcjonuje strona internetowa. Jednak na niektóre Twoje pytania nie będzie w stanie udzielić wyczerpującej odpowiedzi. Otrzymasz wtedy dane kontaktowe bezpośrednio do Księgarni, gdzie zostanie Ci udzielona pełna informacja.
Dział Obsługi Klienta nie przyjmuje zamówień drogą telefoniczną oraz emailem. Jeśli interesuje Cię taka forma złożenia zamówienia, skontaktuj się bezpośrednio z księgarnią.
Formularz Zgłoszenia - kliknij tutaj >>
Kontakt do Działu Obsługi Klienta:
Tel: (42) 680 44 55
Email: dok@osdw.pl
Pomocne funkcje
Pomocne funkcje Schowka
Funkcjonalności Schowka:
Przenieś wszystko do koszyka – umożliwia, jednym kliknięciem, przeniesienie do Koszyka wszystkich tytułów, które w obecnej chwili są dostępne.
Usuń wszystko – umożliwia, jednym kliknięciem, usunięcie całej zawartości Schowka.
Przenoszenie do koszyka lub usuwanie wybranego tytułu – wybraną pozycję oznacz odpowiednio w okienku „Koszyk” lub „Usuń”, po czym zatwierdź zmiany opcją Przelicz. Oznaczony tytuł zostanie przeniesiony do Koszyka (co umożliwi złożenie zamówienia) lub zostanie usunięty ze Schowka.
Uwaga: Jeśli okienko Koszyk jest nieaktywne, oznacza to, że tytuł jest aktualnie niedostępny.
Zmiana ilości – żądaną liczbę egzemplarzy wpisz w okienko Ilość i zatwierdź zmiany klikając Przelicz. Tak zatwierdzone ilości zostaną przepisane do Koszyka, podczas operacji przenoszenia tytułów.
Pomocne funkcje Koszyka
Funkcjonalności Koszyka:
Zamów – wybranie tej opcji spowoduje przeniesienie do formularza składania zamówienia.
Usuń wszystko – umożliwia, jednym kliknięciem, usunięcie całej zawartości Koszyka.
Zmiana ilości wybranego tytułu - żądaną liczbę egzemplarzy wpisz w okienko „Ilość” i zatwierdź zmiany klikając Przelicz.
Usuwanie wybranego tytułu – pozycję, z której chcesz zrezygnować oznacz w okienku
„Do usunięcia”, po czym zatwierdź wybór operacją Przelicz.
Najczęściej zadawane pytania
Jakie są możliwe opcje dostawy?
Dostawa kurierem – firmy kurierskie dostarczają przesyłki w godzinach 9 – 17, a ostateczna godzina doręczenia jest zależna od strefy czasowej w jakiej znajduje się podany przez Ciebie adres. Strefy czasowe są ustalane przez firmy kurierskie i nie mamy na nie żadnego wpływu. Wybierając taką opcję dostawy, aktywne staje się okno Numer telefonu dla kuriera, gdzie powinieneś podać taką informację, aby kurier mógł skontaktować się z Tobą w razie problemów z doręczeniem. Gwarantujemy, że numer ten nie będzie wykorzystywany do innego celu, niż umożliwienie kontaktu z Tobą, firmie przewozowej. Czas doręczenia przesyłki kurierskiej wynosi do 48h od momentu nadania paczki, jednak zazwyczaj doręczenie następuje następnego dnia roboczego po wysłaniu.
Dostawa pocztą polską – czas doręczenia przesyłki ekonomicznej wynosi do 14 dni roboczych.
Dostawa pocztą polską priorytet - czas doręczenia przesyłki ekonomicznej wynosi do 4 dni roboczych.
Odbiór w księgarni – odbiór zamówionych książek, może nastąpić tylko w księgarni, lub jej filii, na stronie, której dokonujesz zamówienia.
Po wybraniu tej opcji, wyświetli się informacja o adresie odbioru lub w przypadku kilku filii, aktywna staje się lista, z której możesz wybrać interesującą Cię lokalizację. Podstawową zaletą odbioru w księgarni, jest BRAK KOSZTÓW WYSYŁKI. Płacisz jedynie cenę zamówionych książek. Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Paczkomaty 24/7 – system skrytek pocztowych służący do odbierania paczek. Dostępny 24 godziny przez 7 dni w tygodniu. Skorzystanie z tej opcji dostawy wymaga założenia konta w firmie InPost , która obsługuje paczkomaty na terenie całego kraju. Czynność ta możliwa jest do wykonania w prosty sposób w pkt. III formularza.
Uwagi:
Opcje dostawy możliwe są tylko i wyłącznie takie, jakie są aktywne do wyboru w formularzu zamówienia. Z przyczyn logistycznych, pewne tytuły mają ograniczoną możliwość wysyłki kurierskiej, dostawy do paczkomatu lub odbioru w księgarni. Jeśli zamówienie zawiera chociaż jeden taki tytuł, ograniczenie dotyczy całego zamówienia.
Informacje dotyczące czasów dostawy znajdziesz także w Regulaminie księgarni, pkt. V.
Jakie są koszty dostawy?
Ostateczne koszty dostawy zawsze są podane do Twojej informacji, zanim dokonasz ostatecznego zatwierdzenia zamówienia. Na tym etapie masz jeszcze możliwość ich zmiany i zweryfikowania, która z nich będzie dla Ciebie korzystniejsza.
W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
Opłata za pobraniem – opłata za zamówienie uiszczana jest w momencie odbioru przesyłki, kurierowi, listonoszowi lub w paczkomacie, jeśli posiada on taką funkcjonalność. Zamówienie złożone z taka formą płatności, automatycznie otrzymuje status realizacji, dokonując rezerwacji zamówionych tytułów.
Przelew – opłata za zamówienie musi zostać dokonana w formie przedpłaty. Dane do przelewu, otrzymasz w emailu, potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Znajdują się one także w Regulaminie księgarni, pkt. II. Zaksięgowanie przelewu następuje zazwyczaj, następnego dnia, po jego dokonaniu. W przypadku uiszczenia opłaty w Urzędzie Pocztowym, czas ten może wydłużyć się do 3 dni. Zamówienie otrzymuje status realizacji, dopiero po zaksięgowaniu wpłaty i dopiero wtedy następuje rezerwacja zamówionych tytułów.
Płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew) - opłata za zamówienie również musi zostać dokonana w formie przedpłaty. W odróżnieniu od tradycyjnego przelewu, ta forma płatności, umożliwia niemal natychmiastowe zaksięgowanie wpłaty, a tym samym przyjęcie zamówienia do realizacji i rezerwację zamówionych tytułów. Płatność dokonywana jest we współpracy z firmą eCard S.A. Możesz jej dokonać po wejściu w zakładkę „Historia zamówień” i wybraniu właściwego zamówienia. Na dole strony znajdziesz ikonkę „Płać za zamówienie”. Wybranie jej spowoduje przekierowanie do formularza płatności, gdzie znajdziesz dalsze instrukcje postępowania.
Uwagi:
Formy płatności możliwe są tylko takie, jakie są aktywne do wyboru w formularzu zamówienia. Z przyczyn logistycznych, pewne tytuły mają ograniczoną możliwość wysyłki za pobraniem lub płatności elektronicznej, jeśli została określona minimalna kwota takiej płatności.
Dlaczego przesyłka do dziś nie została doręczona mimo, że upłynął już termin realizacji zamówienia?
Co oznacza, że zamówienie wymaga potwierdzenia przez księgarnię?
Dlaczego książka jest niedostępna pomimo tego, że podana na stronie data premiery już minęła?
Czy można połączyć dwa moje zamówienia w jedną przesyłkę?
Jak sprawdzić czy książka jest dostępna?
Czy mogę liczyć na fakturę z odroczonym terminem płatności i dokonać wpłaty po otrzymaniu przesyłki?
Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?
Czy mogę prosić o kontakt telefoniczny godzinę przed doręczeniem?
Jaki jest numer konta do dokonania przelewu?
Czy mogę prosić o doręczenie, do godziny 12.00 na ulicę X, po godzinie 12.00 na ulicę Y?
Czy otrzymam informacje emailem o możliwości odbioru książek w księgarni?
Czy mogę zamówić książkę, która jest aktualnie niedostępna?
Co oznacza status mojego zamówienia?
Oczekiwanie na potwierdzenie zapłaty – Twoje zamówienie zostało zarejestrowane w serwisie i oczekuje na dokonanie zapłaty. Jeśli wybrałeś sposób płatności przelewem, na Twój adres email została wysłana informacja z numerem konta. Dane do przelewu znajdziesz również w Regulaminie księgarni oraz po wejściu w szczegóły swojego zamówienia. Jeśli wybrałeś sposób płatności e-przelew, przejdź do panelu płatności eCard i dokonaj zapłaty. Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z rezerwacją tytułów. Rezerwacja zostanie dokonana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Zamówienie w trakcie przygotowania – właśnie trwa proces kompletacji i przygotowywania Twojego zamówienia. Jeśli zamówiłeś kilka publikacji, proces ten może się wydłużyć z powodu konieczności, zebrania w jednym miejscu, publikacji od kilku dostawców.
Zamówienie wysłane – Twoje zamówienie zostało skompletowane i wysłane pod wskazanym przez Ciebie adres. Na Twój email została wysłana również informacja potwierdzająca wysłanie zamówienia, uzupełniona o numer listu przewozowego, jakim została nadana przesyłka.
Zamówienie gotowe do odbioru – zamówione książki oczekują na Ciebie w księgarni. Zapraszamy po odbiór.
Jak mogę zgłosić reklamację zamówienia?
Co to jest Moja Biblioteka?
eKsiążki
O eKsiążkach
Jaka jest różnica między plikiem zabezpieczonym a niezabezpieczonym?
Zabezpieczeniem, które stosujemy jest Adobe CS4. Plik książki możesz odczytać jedynie na urządzeniu autoryzowanym swoim numerem Adobe ID. Limit urządzeń, na których możesz czytać tę samą książkę to sześć komputerów lub sześć urządzeń mobilnych (e-czytnik, tablet, telefon). Co roku możesz dodawać jedno urządzenie. Książki z zabezpieczeniem posiadają oznaczenie Adobe Digital Editions widoczne na karcie książki.
W jaki sposób następuje zapłata za eKsiążkę i jak można ją pobrać?
„Moja biblioteczka”. Kliknij w przycisk pobierz przy odpowiednim dla Ciebie rodzaju pliku i wybierz lokalizację. Na dysku pojawi się roboczy plik z rozszerzeniem .acsm. Aby go otworzyć, wejdź do programu Adobe Digital Editions, otwórz zakładkę Library, a następnie wybierz z listy Add Item to Library.
Po kliknięciu nastąpi pobranie z serwera właściwego pliku. eKsiążkę możesz teraz czytać bezpośrednio w programie Adobe Digital Editions lub wgrać na urządzenie autoryzowane tym samym numerem Adobe ID.
Ile czasu upływa od momentu dokonania płatności do momentu pobrania książki?
Właśnie kupiłem książkę, ale nie mogę jej pobrać. Co mam zrobić?
Jeśli płatność została dokonana za pomocą karty kredytowej lub e-przelewu, książka powinna być od razu dostępna do pobrania. Prosimy sprawdzić historię zakupów. Jeśli na liście znajduje się książka, a nie jest ona dostępna do pobrania, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta: Tel: (42) 680-44-55, (42) 680-44-53 Fax: (42) 680-44-50 Email: dok@osdw.pl
Ile razy mogę pobrać zakupione eKsiążki?
Posiadam już czytnik. Czy mogę na niego wgrać książkę z waszej księgarni?
Wśród urządzeń działających z Adobe można wymienić między innymi czytnik BOOX firmy ONYX, który jest dostępny w naszej księgarni. Pełna lista dostępna jest na tej stronie.
Jak mogę czytać zakupione eKsiążki na komputerze?
Książki w formacie mobi można czytać na dowolnym urządzeniu elektronicznym (np. e-czytniku, komputerze) wyposażonym w oprogramowanie (np. MobiPocket Reader) pozwalające czytać pliki mobi.
Co się stanie jeśli nie autoryzuję komputera?
Gdy książka pobrana jest na komputer opisany numerem Adobe ID, Twoje książki, w granicach limitu licencji, możesz również pobierać na inne urządzenia.
Czy mogę czytać wasze książki na Kindle?
Czy na urządzeniach z systemem iOS można czytać wasze książki? Jak to zrobić?
Najłatwiej jest rozpocząć czytanie przy pomocy aplikacji Bluefire Reader. Przy pierwszym otwarciu należy ją jedynie autoryzować tym samym numerem Adobe ID, co Twój komputer.
Bluefire Reader służy do czytania e-booków w formacie ePub i pdf. Po jego uruchomieniu wystarczy wprowadzić te same dane uwierzytelniające, co w programie Adobe Digital Edition na komputerze stacjonarnym. Ponadto aplikacja została wyposażona w bardzo wiele udogodnień, jak chociażby regulacja wielkości czcionki, jasności ekranu i marginesów strony, a także tryb nocny i wiele innych.